Sidor

fredag 2 september 2011

Change of plans- uppdatering för bröllopsdag

Efter en turbulent vecka har vi ändrat våra helgplaner....hmpf..

Det höll sannerligen inte på att bli något firande eller bröllopsgåvor, vare sig baserade på
socker eller något annat.

Men nu är allt på rätsida och det blir nog bra till slut iaf.
Tur för maken det!

Min superroliga gåva får jag spara till något annat tillfälle.
Maken missar något annorlunda!








Nu ska vi på SelmaSPA imorgon. Beläget på Clarion Hotel Sign.
Sweet lord vad jag längtar efter min massage - min Hot Stone Massage som jag bokat!
Har så ont överallt, trötta muskler så jag kommer njuta varje dyr,svindyr, sekund av massagen.
Tänk vad fantastiskt det vore om en blomma och ett glas skumpa väntade där när jag kom.



Tack mamma för du passar lilltroll hela dagen!
Älskar dig!


Inga kommentarer: