Sidor

tisdag 18 september 2012

INTE ZUMBA MER HAKUNA MATATA

Söndag.
Äntligen skulle jag få gå på det efterlängtade Zumbaträningen som jag funderat  länge på att testa, men aldrig blivit av. Vill inte gå själv. Men nu var det en av mina kära kusiner som bjöd med mig, alla kusiner skulle testa.

Bild:Google

JIPPIE!  NOT!

Efter att jag vommerat utanför stadens simhall på lördagen, med min dotter oroligt tittandes på mig, Insåg jag att ett häftigt Zumbapass aldrig skulle gå vägen utan en kräkning. Limiterad. Skit också. Vill inte kräkas på Balance, nixpix. Avboka. Suck.

Måste inse att ta det mera Hakuna Matata.

Bild: Google


Svärmor ringde. Kunde vi ta en fika? "Frisk luft och promenad." De ville så gärna träffa minitrollet.
Ät ni, jag kan titta på. Det blev en tur till närliggande Riddersvik. Med hembakat och mys utanför torpcaféet.
Oerhört gott fika, smakade på lite olika tallrikar, fick sedan ta smärtan. Kunde vara värt det?

Inga kommentarer: