Sidor

tisdag 25 september 2012

ORGINAL ELLER INTE

Bild: Rachel Zoe Wrap Collar Cape 6985k 




Nu behövs lite rolig ytlighet också! Inte bara depp!

Bestämde mig för ett tag sedan att en cape till hösten vore fint.
<-----Inspirationen kom härifrån.

Bild: MQ Adele Cape 1299kr

Bild: LaRedoute 999kr




Men insåg ganska snabbt efter att ha prövat två inköp att cape kanske inte är något för mig ändå.
Får liksom inte till det där med ärmarna. Och kragarna blev också ett problem, veck hit och dit och de coola spännena gick knappt att få till utan strypkänsla.
Hm...Kanske är en vanesak? Men känner jag mig själv så hamnar den bara i garderoben. 
Så det blev till att lämna tillbaka bägge försöken. Men skam den som ger sig.

Väskan från LR är jag dock riktigt nöjd med. Piggar upp mig nu i höst!  :)

Bild: Dsquared2 8470kr - Inspiration!
Bild: LaRedoute 899kr

Inga kommentarer: