Sidor

torsdag 11 oktober 2012

KRYA PÅ DIG DOKTORN.

I flera dagar har jag försökt under växande frustration att besöka min läkare under dennes akuttid.
Men icke-sa-nicke. Nu är H*N sjuk!

Usch vad eländigt för allt blir så förskjutet....alla remisser ligger och skvalpar i hennes dator och kommer aldrig iväg. Och här går jag med smärtor och väntar.

What to do?! What to do?! Vill inte gå till någon ny, tillfällig, dra den långa historien igen. Får vänta.





Men har en liten mysko test som fått mig att fundera.
Har inte druckit min drog, Coca-cola, på länge, förräns till i förra veckan. Gud så gott!  I'm hooked again.

Blev genast bättre i buken...hm..

Vet ju att cola är starkt som tusan, renar mynt osv...men kan Colan ha tagit död på någon magbakterie?

Jag mår ju bättre....så jippie...för en stund.

Inga kommentarer: