Sidor

måndag 18 februari 2013

FÖRLORAT FLÅS


Idag ska jag till sjuk-PT och bla träna Cardio på Crosstrainern,få tillbaka det lilla flås jag hade innan flunsan.
Jag har grejer för mig när jag springer på crosstrainern, blundar, räknar persiennränder, glor i spegeln på alla valkar, andas på olika sätt, glor på klockan som ska ticka 20 min. x 2. Ofta tycker jag det är såååå tråkigt.

Jag behöver verkligen stoppa något i öronen som roar mig, för jag behöver bli road när jag tränar.
Men jag har ett så oengagemang i att ladda ner saker och var är mina öronsnäckor osv. Så då står jag där och grimaserar.

Appropå det. Har alltid tyckt det är så fånigt när gymfolk, framförallt män, grimaserar på gym.
Lägg av allready! Men så kommer jag på mig själv när jag tränar skulderblad att jag grimaserar när jag tar i. Sweet Lord! vad fånig jag såg ut, men det gick lättare då.

Bild:privat




3 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha, grimaserna kommer med ansträngningen.

Vänta tills du börjar stöna och stånka :P

My cup of everything sa...

Aktar mig så noga för det...

Unknown sa...

Jag oxå, tyvärr presterar man bättre med grimaser och ljud :)