Sidor

söndag 10 februari 2013

MUSTASCHBJUDNING

Så ledsen att jag missade Fancy Fridas bjudning. Det var ett tag sedan jag var på en och såg fram 
emot den med glädje. Men så kom influensan och förstörde. Bu-hu.
På hennes blogg kan man se vad jag missade. 
Nästa gång är jag game on!

Så jag ger ett collage från förr (2009). Det är från en Mellokväll hemma hos Fancy. 
Jag kom med mustascher och joddlarkorv. Outfiten var hängseln, rutig skjorta,
 raggsocka och keps. (kommer inte ihåg varför). Till det röda läppar och skarpa bryn.

Bild:Privat


Alla var good sports och valde mustascher och de satt på hela kvällen.
Idag är mustascher en stor trend och man kan finna det på allt!


Bild:Google



Och känner du genast att du vill haka på trenden, 
finns här en mustasch att klippa ut!



















4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag kan inte hitta min Internetsax...

My cup of everything sa...

Synd...

Fancy Lane sa...

Its all coming back to me... Det var ju tack vare den fula lånesoffan vi kom på whiskey och cigarr. Och då blev det mustascher. Och du tog med joddlarkorv ;-)

My cup of everything sa...

JAAAA!! Så var det! Soffan i typ jaktstugan!! hahaha..joddelahiho!