Sidor

fredag 23 september 2011

Äntligen kom Fancy Frida!

Lånad bild av Frida, för av någon outrgrundlig andledning togs ingen bild av henne under besöket. Förlåt!

 När Frida äntligen kom hem till oss så kom liiite av cupcakemaman fram i mig igen. Frida lockar fram så bra sidor hos en. Vi skulle celebrera finalen av SYTYCD. Måtte bara lilltroll somna. Jo tjena!

lånad av Fancy Frida.

Det skulle bli saffransgambas till middag, med lite hembakat kuvertbröd
och kladdkaksmuffins med grädde och bär till dessert...
lånad av Fancy Frida.

 Goa Fancy hade släpat med ett gänga vackra vaser som jag paxat på hennes försäljning. Nu skulle vi se vad som var bäst. Glupsk som jag är tyckte jag att de stora vaserna var bäst. Och då fick jag dom i gåva! Av bästa Fancy!!

Isa fick prinsessplåster och tur var nog det för plötsligt vart det en stor bula i pannan som växte sig stor. Bara turen gjorde att hon inte slog hål. På med plåster denna gång som skydd...
lånad av Fancy Frida.

Givetvis är det alldeles för spännande för ett litet troll att sova vid Fancy besök. Och när dans stod på programmet skulle givetvis ett Dirty Dancing-lyft, utövas!
lånad av Fancy Frida.


1 kommentar:

Fancy Lane sa...

Tack för jag fick komma och hälsa på! God mat, fint sällskap, bra TV (även om dansen oturligt nog inte var i topp) och så massa braiga tidningar med inredningstips! Det gör vi om snart!

PS: Note to self: ge inte plåster till barn!