Sidor

tisdag 18 september 2012

BLIR GALEN

Bild:Privat

Fan är ordet.

När jag äntligen kände styrkan i mig. Modet i mig. Viljan i mig.
När det äntligen gick bra på jobbet, gick bra på träningen. Gick bra hemma.
När jag gladde mig åt att hösten skulle bli bra.

Då kommer ett jävla bakslag!

Total trötthet och magvärk utan dess like.
Vad nu, liksom?

Kunde jag inte få gå fri ett tag? Njuta av det som funkade runt kring mig?

Fan.




Gick till doktor Peace som pallperade magen och jag kräktes nästan på studds.
Vi var ense om att det är medicinbiverkningar på magsäcken.

Men försäkerhets skull beställdes det ett ultraljud över galla, lever och bukspottskörtel.
Så att "inget" sitter i vägen?

Även en Gastroskopi beställdes och det togs nytt blodprov. Blodvärde. Lever. Njurar.

Vi pratade om bakslag, som kommer komma igen. "DU måste acceptera det!"

Vet inte vad jag ska tycka?! Men hitta något dårå för faen!

"Du bör inte äta tung mat, minska eller plocka bort kött, pasta och bröd. Ät soppor och passerat."

 Yummy!

Ps. Finns ork passerat på burk också?

Inga kommentarer: