Sidor

måndag 3 september 2012

Bröllopsdag med skamligt lågt firande

Japp, det är så det är. Idag är det vår Bröllopsdag! 
7 crazy years har passerat, det betyder att vi firar ylle?! Hur kul är det egentligen? Men det är klart, snygga skinnstövlar med yllekant kan jag tänka mig. Eller härliga yllevantar med skönt foder. Maken, han avskyr ull/ylle. Kommer inte i närheten av honom i plaggväg.

Fick ett überbra förslag av min goa 4-barnsväninna; 
"Varför inte en Herrgårdsweekend med SPA och vilandes under en yllepläd med en vacker utsikt?!"

DET vill jag göra i höst!  Det vet maken inte om än! Vi bestämde oss iaf för att skjuta på vårt firande till vi vet vart vi vill och när jag har ork.

Så är det någon som har Herrgårdstips?!


Men för att dagen inte ska bli helt utan en kärleksakt gjorde jag nyss något jag aldrig testat förr, men som är hur praktiskt som helst.Jag sms.ade just en ros till min man som han får hämta ut hos valfri Interflora.
Man får inte vara dum..Så vill ni göra någon glad en regnig dag, utan att kliva utanför dörrn, sänd en ros!

Inga kommentarer: