Sidor

lördag 26 januari 2013

SPACE MANAGEMENT OR AIRHEAD SPACE?


THIS WAS IT!

Bild:Privat
JUST DO IT!

Prövningarnas prövning på jobbet - Instore Space Management...
Som jag älskat att göra just det. Är nog lite min grej faktiskt.
(för den oinvigne - Planering/placering av butiksyta per produktgrupp -i runda slängar.)

Förr - var jag ett säkert kort.                                         Nu - rädd att tappa ansiktet.


Bilder:privata

HALLELUJAH! PRAISE THE SKOGSRÅ! 
I DID IT!

4 timmars planering senare kunde jag presentera ett nytt 
butiksupplägg för min BC. 97% gick igenom som MVG.
Trött, vimsig, groggy, totalslut. Gjorde sedan ett dåligt träningspass hos Anki.
MEN jag var med än nöjd med mig själv, det var exakt 2 år sedan jag gjorde
ett SM helt själv, med fullt förtroende från min BC.
On my way back...

Sweet!











Inga kommentarer: