Sidor

måndag 18 februari 2013

GUILTY PLEASURE***

Att gå hemma och ha tv:n som sällskap är livsfarligt.
Man fastnar i serier och program som man annars aldrig skulle hinna se.

Sedan en tid tillbaka har jag flera Realityserier som mina Guilty Pleasures.
Jag kliver ur min värld och in i deras som är komplett annorlunda mot mitt egna liv.
Det fascinerar mig. Jag gillar inte allt jag ser, men det fascinerar mig och jag är hooked.

  Guilty Pleasure No1.

Bild: Google

The Real Housewives of: New York, New Jersey, Vancouver, Beverly Hills 
och nu senast Miami!
Jag är helt såld på alla intriger, galna upptåg, uppblåsta egon, snygga kläder, stora hår, fula kläder, opererade ansikten, enorma miljöer. Fascinating!


Guilty Pleasure No2.


bild:google

Ja, jag erkänner. Min GP2 handlar om familjen Kardashian.
Keeping up with the Kardashian, Kourtney n Kim take Miami, Kourtney n Khloé take Miami.
Kourtney n Kim take New York. Khloé n Lamar.

Puh! Hur mycket kan en familj mjölk ur sina liv framför kameran?
Fascinating!


Trodde aldrig jag skulle följa och även "banda" på boxen så att jag inte missar!
och eftersom jag tittar på inspelningar när lilltroll sover så börjar jag
involvera maken i alla hysteriska damer.


*** A guilty pleasure is something one enjoys and considers pleasurable despite feeling guilt for enjoying it. The "guilt" involved is sometimes simply fear of others discovering one's lowbrow or otherwise embarrassing tastes, such as campy styles of entertainment. Fashionvideo gamesmusic,[1] films,[2] and junk food can be examples of guilty pleasures.[3] Source: Wikipedia

Inga kommentarer: