Sidor

söndag 10 februari 2013

NÄR SAKER FÖRÄNDRAS.

Min kära vän Fancy gjorde häromdan ett inlägg som går i samma tankar som för mig själv.
Kanske det ingår i våra "icke existerande"/"komplicerade diagnoser".

Okej, alla åldras vi.Det är ett faktum. Men vissa åldras med grace och andra inte. Och allt ligger i betraktarens ögon. Och spegelbilden. Det är en sak att känna att man ändras inuti, men att se den utvändiga förändringen och vara missnöjd är tufft. Bara att fejsa läget och ta tag i det som går.

Lovar dig att vikten  är en piece of cake, jämfört med den döda blicken.


2008-2010 Vart tog hon vägen? Hon med glimten...
Bild:privat






2012-2013 Gillar att ha kort hår, men vem är det här? Den utmattade...

Bild:privat
 Den utslitna...
Bild:privat

 Den feta...
Bild.privat




3 kommentarer:

Unknown sa...

Hon finns där, jag ser henne ibland. Du kommer igen. Love <3

My cup of everything sa...

Tack! Skönt om hon glimtar fram ibland, då finns det hopp. Love <3

Fancy Lane sa...

Deprimerande att jag inspirerar till såna här inlägg. Men DU fattar ju. Och JAG fattar dig. Vi finns därinne... vi kanske inte bara syns lika bra längre... för att vi valt att inte göra det?
PUSS