Sidor

lördag 23 februari 2013

EN LÖRDAG I BILDER

Bild: Google

Först Fika med lilltroll på byns äldsta kondis, sedan KnatteBio 
och sist bok/filmlån på Bibblan.
Älskar bibblan! Och utbudet är mer uptodate än man kan tro.

Bild:privat

Efterlängtad prinsesspresent för att hon var så duktig hos läkaren igår. 
Den som längtar efter något fint...får eh... plastskor...

Eftersom lilltroll har, sedan några veckor tillbaka, 
dansorgie till Lena Ph på Spotify, så fort tillfälle ges. 
Gissa då om lyckan när jag hade "bandat" Ph:s program igår.
Som hon fick dansa till idag. 
Hon hämtade micken och sjöng, 
sedan ville hon att Ph skulle sjunga i hennes mick.
Bilden är ju stage:ad av mig för det var så roligt att visa.

Sedan grillad kyckling med älskad sötpotatis....
jo idag är det lördag då får jag unna mig kolhydrater...och ja, skinnet togs bort....

Självklart skulle det prinsessas efter middagen, IGEN.
Och visst är jag partisk, när jag säger att lilltroll är sötast i Universum.




5 kommentarer:

Unknown sa...

MOSe där, sötpotatis haha

Unknown sa...

Va? Men se där...skulle det stå

My cup of everything sa...

Hahahaha..jag vet! Kul! Eller det berömda "jag hade kuk hela kvällen"..

Unknown sa...

Hahaha, jättekuk! Min favorit som jag kan skratta åt precis närsomhelst hahahaah

My cup of everything sa...

ja just det. "jätte..." så var det! Hilarious! Så tacksam att det inte var till mig...hahaha, men det är så kul!